onsdag 11 mars 2009

Oj, vad länge sen det va!


Heeejsan allihopa!
Det var rätt längesen jag skrev för jag har varit lite upptagen med mina hundbus! På sportlovet var jag hos morfar och där skuttade jag och hade jätte skojj i super duper mycket snö!!!!!! När vi var där så lekte jag också en del med deras hund Toy som är en snart två årig hamilton stövare som är jätte rolig att leka med!!!

I morse så började lillmatte lite senare så jag tog med henne på en 55 minuters lång promenad vid havet, fast hon var lite feg för hon ville inte skutta i vattnet som jag utan höll sig på den torra stranden istället.
När matte (vuxna matte) kom hem så tog jag med henne till en av mina bästisar Erkan, som är lika gamal som jag och är en stor och mycket busig schäferhane. Vi hade jätte roligt och matte stog och pratade med Erkans matte som är jättesnäll, fast min matte är så klart allra bäst!!!!

Nä, nu måste jag nog sluta för jag har kommit på ett jättebra bus!!!!

Ha det voff!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar