fredag 16 januari 2009

Mums med lasagne!

Tjenavoff!

Det har varit en riktig toppendag idag, jag har varit på promenad med lillmatte och det var riktigt voff (betyder ungefär skoj på människospråk). Fast hon kunde ju ha sprungit lite mer med mig. Jag har upptäckt att mina mattar och min husse inte riktigt tycker att det är lika kul (som jag tycker att det är) att springa i högsra fart och göra snabba och konstiga svängar så att man nästan snubblar på sina egna ben (det kallas boxerrace). Efter en så bra början på dagen var jag nästan helt övertygad om att dagen inte kunde bli bättre, men där hade jag fel. Mina mattar och min husse åt lasagne till middag och gissa vem som fick äran att slicka resterna som var kvar i formen?...................jo, det var jag det. Jag kan ju säga så här att jag inte tvekade ett enda ögonblick när formen ställdes ner på golvet, man kan ju aldrig veta ifall de plötsligt skulle få för sig att plocka bort den och ifall det nu skulle hända vill man ju ha hunnit äta så mycket som möjligt innan dess.




Gääääääääääääsp!!!!!!!!!!!!! Nej nu ska jag nog ta och gå och lägga mig, jag börjar bli lite trött.


Vi hörs!!
Voff Voff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar